Jaaha. Tässä sitä sitten ollaan.
Pitkään olen miettinyt josko jaksaisi bloggailla ja nyt se miettimisvaihe eteni siihen, että sain luotua oman blogin. Saa nähdä jatkuuko innostus vai tyssääkö se heti alkumetreille ;)
Tarvitseeko tässä esitellä itseään?
Olisi varmaan lukijasta mukava tietää millainen ihminen täällä oikein kirjoittelee..
Olen Suvi, syntynyt neljäs heinäkuuta [1986].
Asun Joensuussa.
Kera miehen ja 3 -vuotiaan tyttäreni.
Ja potkiihan tuo seuraava tulokaskin masussa ilmoittaen, että hänkin on olemassa! Arvoitu saapumisaika helmikuun loppu 09.
Lähihoitajaksi valmistuin tammikuussa 06.
Tällä hetkellä opiskelen tekstiili- ja vaatetusalan artesaaniksi. Aloitin elokuussa 07, lopetan joskus, jos jaksan. En tiedä. Tulevaisuus avoin.
Harrastuksia? En omista. Tykkään kyllä näperrellä kaikenlaista (ommella ja neuloa), valokuvata (kamerana Canon 350D kittiputkella :/ ), ratsastaa, kuunnella musiikkia, lukea kirjoja, laulaa karaokea... Milloin mitäkin, mistä nyt satun innostumaan.. Postissa odottelen äitiysuimapukua, jos vaikka innostuisin uimisesta. Uikkarista kun on aika pitkä matka vielä uimahallille... ;)
Joo, en nyt jaksa istua tässä enempää kun tahtoo tuo selkä olla kipee [joopa joo] ja vois vaikka suunnata iltapalalle!
keskiviikko, 12. marraskuu 2008
Kommentit